Thursday 20 September 2012

Saat Dipilih..




Aku hanya hamba Allah, hidupku hanya untuk Dia.. Aku salah seorg hambaNya yg terpilih, untuk menerima ujian dariNya yang mungkin paling berat bgku... Kekadang aku rasa aku tak mmpu menghadapinya, tp aku redha, kerana aku telah dipilih olehNya.. 

Aku xtahu, sampai bila aku harus bertahan, sampai bila aku harus mengalirkan air mata.. tapi aku tetap jalani hidupku dengan sebuah senyuman, kerana aku tahu aku telah dipilih oleh Allah untuk diuji dan Dia sentiasa sygkan aku..

Aku hanya mampu berdoa, agar aku masih diberikan sedikit kekuatan dan kegembiraan untuk merasa setiap nikmat berada di dunia Allah, walaupun aku xtahu sejauh mana aku akan menikmatinya. Apa yang penting bagiku sekarang aku hanya ingin terus tersenyum dan tersenyum dan jadi org yang paling bersyukur di dunia ini... Mudah-mudahan setiap perjalanan hidupku sentiasa diredhai Allah.. Ameenn..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...